توجه : تمامی کالاها و خدمات حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین مقرارت جمهوری اسلامی ایران می باشد.
قوانین و مقررات فروشگاه
1 - نکات اولیه
جهت دسترسی به محتوا عضویت در سایت الزامی می باشد.
به ازای پرداخت هزینه ی اشتراک فقط و فقط به فیلم های آموزشی اشتراکی ماهیانه دسترسی خواهید داشت. قوانین دسترسی بنابر سیاست های کاری بهترین معلم آنلاین متغیر خواهد بود. با توجه به نوع اشتراک خریداری شده به تعدادی از فیلم های آموزشی اشتراکی ماهیانه دسترسی پیدا می کنید.
برای استفاده از فیلم های آموزشی نقدی هزینه ی جداگانه دریافت می شود.
مشتریان بعد از پرداخت هزینه ها ی فیلم های آموزشی اشتراکی ماهیانه و فیلم های آموزشی نقدی و محصولات نرم افزاری فقط صاحب مجوز استفاده از محصولات خواهند شد نه مالک محصول.
در حال حاضر تمام هزینه به صورت ریال در سایت محاسبه و نمایش داده می شود.
امکان دسترسی تمامی محتوای خریداری شده در سیستم اشتراکی فقط در همان مدت زمان داشتن اشتراک وجود دارد بنابراین بعد از فعال شدن اشتراک حتما محصولات را کامل دانلود کنید. برای مثال اگر اشتراک یک ماهه دارید و تعدادی محصول را مورد استفاده قرار می دهید فقط در همان یک ماه فعال بودن اشتراک امکان دسترسی به آنها را دارید. چنانچه اشتراک را تمدید کنید و هنوز بهترین معلم آنلاین بنابر سیاست های کاری از روی سرور فایل ها را حذف نکرده باشد امکان دسترسی دوباره به فایل ها را پیدا می کنید.
تمام فیلم های آموزشی نقدی و محصولات نرم افزاری دارای یکی از دو حالت تعداد دفعات دانلود و یا تعداد روزهای مهلت دانلود برای دانلود هستند که بعد از پرشدن تعداد آنها دیگر امکان دسترسی به آنها فراهم نخواهد شد بنابراین به محض پرداخت برروی لینک دانلود در صفحهی کاربری خود کلیک کنید.
شما مجاز نیستسد که نام کاربری و رمز عبور خود را به دیگران بدهید در صورت تشخیص حساب شما مسدود خواهد شد همچنین مراقبت از نام کاربری و رمز عبور بر عهده شما می باشد.
با پذیرفتن قوانین سایت ما لطفا محتوای ما را خرید و فروش نکنید در صورت مشاهده از طریق مراجع ذی صلاح اقدام خواهیم کرد.
بهترین معلم آنلاین حق حذف هرگونه اطلاعاتی را که تشخیص دهد را دارد.
منظور از محصولات نرم افزاری همه ی فایل های سایت (برنامه ها و کتاب های الکترونیکی و ...) بغیر از فیلم های آموزشی اشتراکی ماهیانه و فیلم های آموزشی نقدی است
2 - پشتیبانی و خدمات پس از فروش
برای دریافت پشتیبانی و خدمات پس از فروش از شماره تماس و ایمیل زیر می توانید کمک بگیرید
از ساعت 8 تا 23 همه روز به جز روز های تعطیل
09390338856
info@bestteacheronline.ir
پیشنهاد : از صفحه ی تماس با ما استفاده کنید.
توجه : برای افزایش سرعت موضوع پیام را پشتیبانی و خدمات پس از فروش قرار دهید.
3 - شیوه و زمان استرداد وجه
باز پرداخت وجه به خریدار در صورت انصراف از خرید و یا باز پس دادن کالای خریداری شده بین 24 ساعت تا 48 ساعت طول خواهد کشید
توجه : تنها هزینه ی بر عهده ی مصرف کننده در صورت مرجوع نمودن کالای خریداری شده هزینه ی حمل مجدد کالا به فروشگاه خواهد بود.
4 - رعایت حریم شخصی مصرف کنندگان
فروشگاه متعهد می گردد از اطلاعات شخصی خریدار، در حد اختیار و توان مراقبت نموده و این اطلاعات را کاملاً محرمانه تلقی نماید و به هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی مگر بامجوز رسمی و قانونی ارائه نگردد.
5 - انصراف از خرید کالا یا خدمات
از فرم تماس با ما برای انصراف از خرید کالا یا خدمات استفاده کنید
توجه : چون سفارش ها روز بعد ساعت 8 صبح ارسال می شوند برای انصراف باید تا قبل این زمان انصراف را ثبت کنید
توجه : برای افزایش سرعت و دسته بندی ایمیل های دریافت شده،حتما موضوع پیام را انصراف از خرید کالا یا خدمات درج کنید اگر قصد انصراف از خرید کالا یا خدمات دارد.
6 - تشریح روند مرجوعی کالا و نحوه ی فسخ قرار داد
نحوه ی روند باز پس گیری کالای فروخته شده ار مصرف کننده و همچنین نحوه و شرایط فسخ قرار داد ارائه ی خدمات
آییننامه اجرایی مواد ۳۸ قانون تجارت الکترونیکی : مصرفکننده در موارد زیر به علت شرایط خاص کالا و خدمات، فاقد حق انصراف به شرح مندرج در ماده (۳۸) قانون تجارت الکترونیکی خواهد بود
کالاهای ساخته شده با مشخصات فردی مصرفکننده که به طور واضح جنبهی شخصی دارند یااین که به دلیل طبیعت آنها نمیتوانند بازپس داده شوند و یا این که به سرعت قابلیت فساد و خرابی دارند
نوارهای صوتی و تصویری و نرمافزارهای رایانهای بستهبندیشده که به وسیلهی مصرفکننده باز شده باشند.
توجه : برای کلیه ی محصولات دانلودی به اندازه ی کافی فیلم نمونه یا دمو برای انتخاب قرار میگیرد تا انتخاب راحت تری برای شما فراهم شود.
توجه : هر نوع کالایی که دانلود شود دیگر امکان مرجوع شدن ندارد
توجه : سفارش ترجمه ی قالب اگر تا تا ساعت 8 صبح روز بعد کنسل نشوند دیگر امکان انصراف وجود ندارد
رویههای بازگرداندن کالا
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویتهای فروشگاه بوده است و فروشگاه در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی گروههای کالای ارایه شده در وب سایت فروشگاه، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند (مانند کالاهای گروههای فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی، اسباب بازی، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی یا کالاهای مصرفی مانند کارتریج و جوهر چاپگر) دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمیشوند. همچنین اقلامی که به عنوان هدیه از طرف فروشگاه همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شدهاند، مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، فروشگاه 7 روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.
توجه : استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
توجه : اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد
- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا، به فروشگاه اطلاع داده شود.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه بازگردانده شود.
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.
توجه : اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
- وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به فروشگاه از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
توجه : اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
- آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به فروشگاه از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
توجه : اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.
- اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز کاری، باید انصراف خود را به فروشگاه اطلاع دهد.
- در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید فروشگاه، تنها در صورتی امکانپذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.
لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
توجه : اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.
- آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به فروشگاه اطلاع داده شود.
- با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به فروشگاه ارسال شود.
- در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فروشگاه بازگردانده شود.
توجه : کالا را چگونه ارسال کنید.
- لطفاً قبل از هر اقدامی با فروشگاه تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با فروشگاه جداً، خودداری کنید.
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
- فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید.
اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانهای بنویسید.
- برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید.
لازم به ذکر است که هزینههای بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینهها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفههای شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعملهای فروشگاه، پس از تایید فروشگاه به حساب مشتری واریز میشود.
- از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
- بسته خود را به آدرس فروشگاه ارسال کنید.
توجه : هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد.
- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید فروشگاه برسد، هزینههای ارسال به عهده فروشگاه است.
- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به فروشگاه ارسال شود.
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط فروشگاه، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
توجه : پس از رسیدن و دریافت کالا توسط فروشگاه، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود.
- فروشگاه ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط فروشگاه تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار فروشگاه است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ فروشگاه بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، فروشگاه تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.
- اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و فروشگاه در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را میپذیرد.
- پس از دریافت و پذیرش کالا توسط فروشگاه، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی فروشگاه، بین 24 تا 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
- فروشگاه برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعملها و رویههای ابلاغ شده توسط شرکتهای تولید کننده و یا نمایندگیهای مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده در سایت فروشگاه هستند، لذا علیرغم تصور آنکه تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) میتواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویههای تست زمانبر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگیهای مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا 24 الی 48 ساعت در نظر گرفته شده است، ولی فروشگاه تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاهترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
- از هنگامی که وضعیت کالا در فروشگاه، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- ملاک عمل و اقدام فروشگاه، نظر کارشناسان فنی فروشگاه است.
توجه : درخواست بازگرداندن کالا را چگونه به فروشگاه اطلاع دهید.
با فروشگاه تماس بگیرید
در صفحه ی تماس با ما پیام خود را با موضوع بازگرداندن کالا ارسال کنید